Sale and Buy generator In Islamshahr

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



) معیار موتور- معیارهای مختلف نشان می‌دهد که پارامترهای مهمی مانند فشار روغن، دمای خنک کننده، ولتاژ باطری، سرعت چرخش موتور و دوره عملکرد است.. اندازه گیری و نظارت ثابت این پارامتر‌ها قادرند موتور ژنراتور را غیرقابل ساخته اند موقعی که هر از این سطوح آستانه مربوطه است..

تا اواخر دهه ی تعداد کمی از هواپیماها از موتورهای دیزلی است.فاده می کردند. موتورهای دیزلی جدید قدرت بیشتری در مقایسه موتورهای جرقه ای دارند و بهره وری سوخت آنها بالاتر است.. دستگاههای قدیمی از سیستم جرقه زنی الکتریکی ، تزریق سوخت و سیستم پیچیده ی مدیریت موتور است.فاده می کردند که به مراتب کار آنها را از هواپیماهای جرقه ای آسان تر می کرد. هزینه ی سوخت دیزلی در مقایسه با سوخت بنزینی منجر به است.فاده ی آنها در هواپیماهای کوچک شد و اکنون چندین شرکت شروع به فروش موتورهای دیزلی برای این منظور کرده اند. کاربرد در آب موتورهای پر سرعت برای تراکتورها، کامیون، قایق های بادبانی ، اتوبوس، ماشینها، کمپرسورها و ژنراتورها است.فاده می شده است. . بزرگترین موتور دیزل برای برق کشتی ها در آبهای آزاد مورد است.فاده قرار گرفت. این موتورر بزرگ نیرویی بیش از کیلووات دارد و با نیرویی به اندازه تا دور د دقیه و در حدود ۵ متر بلندی شروع به کار میکند.

) یکسوکننده‌های چرخشی: تبدیل جریان AC به جریان DC- این یکسوکننده جریان AC توسط سیم پیچ‌های یکسوکننده تولید می‌شوند و به جریان DC تبدیل می‌شود. این جریان DC منتهی به روتور/آرماتور است. که میدان الکترومغناطیسی است. است. بعلاوه میدان مغناطیس چرخشی روتور/آرماتور.



( Sale and Buy ) `s other