گازهای اگزوز توسط ژنراتور از هر نوع موتور دیزلی یا گازوییلی خارج میشوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارند بطور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، لازم است. تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند. اینجا نمیتوان تاکید کافی بر بقایای سمی مونوکسیدکربن داشت که یکی از متداولترین علل برای مرگ در مناطق تحت تاثیر طوفان بعد از آن است. که مردم تمایل دارند در مورد آن زمانی فکر میکنند که بسیار دیر شده است..
الف- نوع سوخت مورد است.فاده- موتور ژنراتورها با انواعی از سوختها مانند دیزل، گازوییل، پروپان (در فرم مایع شده یا گاز)، یا گاز طبیعی کار میکنند. موتورهای کوچکتر معمولا با گازوییل کار میکنند در حالی که موتورهای بزرگتر با دیزل، پروپان مایع، گاز پروپان یا گاز طبیعی کار میکنند. موتورهای اصلی همچنین میتواند دوگانه سوز باشند یعنی هم با دیزل هم با گاز کار کنند.
هر نوع ژنراتور کاربرد خاص خود را دارد و به گونه ای کار می کند. ژنراتورها یا تولید برق می کنند و یا اینکه برق را ذخیره و در مواقع قطعی برق از آن است.فاده می کنند. وقتی که برق می رود و یا اختلال برق صورت می گیرد، ژنراتورها به کمک شما می آیند و تا زمانی که برق دوباره وصل شود، به شما کمک می کنند. برخی از ژنراتورها به صورت خودکار زمانی که برق می رود و یا اختلال به وجود می آید، فعال می شوند و برخی دیگر را باید به صورت دستی فعال کنید.
هر محصول نرم افزاری از یک یا چند مولفه تشکیل میشود. آماده سازی معماری و شالوده این مولفههای نرمافزاری مستلزم صرف زمان زیاد از برنامه نویسان خبره است.. در WISE مولفههای نرمافزاری به چند تیپ تقسیم بندی شدهاند و برای هر تیپ یک قالب پروژه ایجاد شده است.. معمار نرم افزار میتواند مولفههای خود را از روی این قالبها بسازد. در هر قالب پروژه موارد زیر پیش بینی شده است.:
ج- قالب آهن در سیلندر موتور (CIS) CIS آستری در موتور سیلندر است.. آن ساییدگی و پارگی را کاهش میدهد و دوام موتور را تضمین میکند. اکثر موتورهای OHV با CIS تجهیز شده اند، اما لازم است. تا برای این ویژگی در موتور ژنراتور بررسی شود. CIS خصوصیت گرانی نیست، اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی میکند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی است.فاده کنید.