Rent generator In Kharazmi Industrial City

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این سیکل ادامه می‌ییابد تا اینکه ژنراتور شروع به تولید معادل ولتاژ خروجی برای ظرفیت عملکرد کامل است.. در نتیجه خروجی ژنراتور افزایش می‌یابد و تنظیم کننده ولتاز جریان DC کمتری تولید می‌کند. یکبار ژنراتور به ظرفیت کامل عملکرد می‌رسد که تنظیم کننده ولتاژ به میزان تعادلی می‌رسد و جریان DC کافی برای حفظ خروجی در سطح عملیاتی بالا حفظ کند. موقعی که شما باری را به ژنراتور اضافه می‌کنید ولتاژخروجی به مقدار کمی پایین می‌آید. این تنظیم کننده ولتاژ را در عمل برمی انگیزاند و سیکل بالایی شروع می‌کند. سیکل ادامه می‌یابد تا اینکه خروجی ژنراتور تا ظرفیت عملکردی کامل افزایش می‌یابد.

) مکان فلزی در مقابل پلاستیک: طراحی تمام فلزی دوام آلترناتور را تضمین می‌کند. مکان پلاستیکی با زمان تغییر شکل می‌یابد و باعث می‌شود تا اجزای متحرک آلترناتور بی حفاظ شوند. این سایش و پارگی را افزایش می‌دهد و مهمتر از آن برای کاربر خطرناک است..

) تنظیم کننده ولتاژ: تبدیل ولتاژ AC به جریان DC – تنظیم کننده ولتاژ را از بخش کوچکی از خروجی ولتاژ AC ژنراتور است. و به جریان DC تبدیل می‌کند. تنظیم کننده ولتاژ سپس جریان DC را تغذیه می‌کند که به عنوان سیم پیچ ثانویه است.اتور است. که به عنوان سیم پیچ محرک شناخته شده است..



( Rent ) `s other