Sale generator In Pakdasht

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



الف- نوع سوخت مورد است.فاده- موتور ژنراتور‌ها با انواعی از سوخت‌ها مانند دیزل، گازوییل، پروپان (در فرم مایع شده یا گاز)، یا گاز طبیعی کار می‌کنند. موتورهای کوچکتر معمولا با گازوییل کار می‌کنند در حالی که موتورهای بزرگتر با دیزل، پروپان مایع، گاز پروپان یا گاز طبیعی کار می‌کنند. موتورهای اصلی همچنین می‌تواند دوگانه سوز باشند یعنی هم با دیزل هم با گاز کار کنند.

گازهای اگزوز توسط ژنراتور از هر نوع موتور دیزلی یا گازوییلی خارج می‌شوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارند بطور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، لازم است. تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند. اینجا نمی‌توان تاکید کافی بر بقایای سمی مونوکسیدکربن داشت که یکی از متداول‌ترین علل برای مرگ در مناطق تحت تاثیر طوفان بعد از آن است. که مردم تمایل دارند در مورد آن زمانی فکر می‌کنند که بسیار دیر شده است..

این سیکل ادامه می‌ییابد تا اینکه ژنراتور شروع به تولید معادل ولتاژ خروجی برای ظرفیت عملکرد کامل است.. در نتیجه خروجی ژنراتور افزایش می‌یابد و تنظیم کننده ولتاز جریان DC کمتری تولید می‌کند. یکبار ژنراتور به ظرفیت کامل عملکرد می‌رسد که تنظیم کننده ولتاژ به میزان تعادلی می‌رسد و جریان DC کافی برای حفظ خروجی در سطح عملیاتی بالا حفظ کند. موقعی که شما باری را به ژنراتور اضافه می‌کنید ولتاژخروجی به مقدار کمی پایین می‌آید. این تنظیم کننده ولتاژ را در عمل برمی انگیزاند و سیکل بالایی شروع می‌کند. سیکل ادامه می‌یابد تا اینکه خروجی ژنراتور تا ظرفیت عملکردی کامل افزایش می‌یابد.



( Sale ) `s other