Sale and Buy generator In Parand Industrial City

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ژنراتور دستگاهی است. که برای تولید برق به کار می رود و انواع بسیار گسترده ای دارد. به طور کلی ژنراتور هم برای تولید برق از انرژی مکانیکی و هم برای ذخیره برق در زمان خاموشی کاربرد دارد. برخی از ژنراتورها با سوخت و برخی دیگر با ذخیره برق در باطری کار می کنند. اغلب ژنراتورها از قطعات یکسانی بهره می برند و در واقع در برخی از آن ها فقط قدرت و نوع قطعه تغییر پیدا می کند. ژنراتورها دستگاه هایی هستند که از اجزای جدانشدنی صنعت برق برای تولید انرژی به شمار می روند. این دستگاه ها در ابعاد بسیار مختلفی در صنایع وجود دارند و از دستگاه های غول پیکر در نیروگاه ها تا انواع کوچکتر و دیزلی برای است.فاده در کارخانه ها و کارگاه های کوچک و ادارات و بیمارستان ها را شامل می شوند.

تا اواخر دهه ی تعداد کمی از هواپیماها از موتورهای دیزلی است.فاده می کردند. موتورهای دیزلی جدید قدرت بیشتری در مقایسه موتورهای جرقه ای دارند و بهره وری سوخت آنها بالاتر است.. دستگاههای قدیمی از سیستم جرقه زنی الکتریکی ، تزریق سوخت و سیستم پیچیده ی مدیریت موتور است.فاده می کردند که به مراتب کار آنها را از هواپیماهای جرقه ای آسان تر می کرد. هزینه ی سوخت دیزلی در مقایسه با سوخت بنزینی منجر به است.فاده ی آنها در هواپیماهای کوچک شد و اکنون چندین شرکت شروع به فروش موتورهای دیزلی برای این منظور کرده اند. کاربرد در آب موتورهای پر سرعت برای تراکتورها، کامیون، قایق های بادبانی ، اتوبوس، ماشینها، کمپرسورها و ژنراتورها است.فاده می شده است. . بزرگترین موتور دیزل برای برق کشتی ها در آبهای آزاد مورد است.فاده قرار گرفت. این موتورر بزرگ نیرویی بیش از کیلووات دارد و با نیرویی به اندازه تا دور د دقیه و در حدود ۵ متر بلندی شروع به کار میکند.

یکی از مخترعان این نوع دستگاه، یک شخص آلمانی به نام ورنر وان زیمنس بود که ژنراتورهای بهبود یافته DC را در سال ۵ طراحی کرد و آن را داینامو نامید.چند سال بعد از اختراع این شخص، مدل های دیگر توسط مخترعان فرانسوی و انگلیسی ساخته شد.



( Sale and Buy ) `s other