Sale and Buy generator In Payetakht Industrial City

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هر نوع ژنراتور کاربرد خاص خود را دارد و به گونه ای کار می کند. ژنراتورها یا تولید برق می کنند و یا اینکه برق را ذخیره و در مواقع قطعی برق از آن است.فاده می کنند. وقتی که برق می رود و یا اختلال برق صورت می گیرد، ژنراتورها به کمک شما می آیند و تا زمانی که برق دوباره وصل شود، به شما کمک می کنند. برخی از ژنراتورها به صورت خودکار زمانی که برق می رود و یا اختلال به وجود می آید، فعال می شوند و برخی دیگر را باید به صورت دستی فعال کنید.

آلترناتور همچنین به نام genhead نیز شناخته شده است. که بخشی از ژنراتور است. که خروجی الکتریکی از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور را تولید می‌کند. آن شامل مونتاژ قطعات ثابت و متحرک روکشی شده در جایش است.. اجزا باهم کار می‌کنند و باعث حرکت نسبی بین میدان‌های مغناطیسی و الکتریکی می‌شوند که به نوبه خود الکتریسیته تولید می‌کنند.

) تنظیم کننده ولتاژ: تبدیل ولتاژ AC به جریان DC – تنظیم کننده ولتاژ را از بخش کوچکی از خروجی ولتاژ AC ژنراتور است. و به جریان DC تبدیل می‌کند. تنظیم کننده ولتاژ سپس جریان DC را تغذیه می‌کند که به عنوان سیم پیچ ثانویه است.اتور است. که به عنوان سیم پیچ محرک شناخته شده است..



( Sale and Buy ) `s other