Rent generator In South of Tehran

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شروع عملکرد ژنراتورباطری محور است.. شارژر باطری باطری ژنراتور شارژ شده توسط عرضه نمودن آن با ولتاژ شناور دقیق است.. اگر ولتاژ شناور خیلی پایین است. باطری زیر شارژ حفظ خواهد شد. اگر ولتاژ شناور خیلی بالاست عمر باطری را کوتاه خواهد کرد. شارژر باطری معمولا از فولاد ضد زنگ برای جلوگیری از خوردگی ساخته شده است.. آن‌ها همچنین کاملا اتوماتیک است. و نیاز به هر تنظیمی ساخته شده ندارد یا هر تنظیماتی تغییر کرده باشد. ولتاژ خروجی DC شارژر باطری مجموعه‌ای از ٫ ولت در هر سلول است. که ولتاژ شناور دقیقی برای باتری‌های اسیدی سربی است.. شارژر باطری ولتاژ خروجی ایزوله شده DC دارد که با کارکرد نرمال ژنراتور مداخله نمی‌کند.

ج- قالب آهن در سیلندر موتور (CIS) &#; CIS آستری در موتور سیلندر است.. آن ساییدگی و پارگی را کاهش می‌دهد و دوام موتور را تضمین می‌کند. اکثر موتورهای OHV با CIS تجهیز شده اند، اما لازم است. تا برای این ویژگی در موتور ژنراتور بررسی شود. CIS خصوصیت گرانی نیست، اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی می‌کند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی است.فاده کنید.

موتور منبع ورودی انرژی مکانیکی به موتور ژنراتور است.. اندازه موتور بطور مستقیم متناسب با حداکثر توان خروجی عرضه شده است.. چندین فاکتور را نیاز است. که در ذهن داشته باشید در حالی که دارید موتور ژنراتور را بررسی می‌کنید. سازنده موتور باید برای رسیدن به خصوصیات کارکرد کامل موتور و برنامه‌های نگهداری مشاوره بدهد.



( Rent ) `s other