Sale and Buy generator In South of Tehran

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هر نوع ژنراتور کاربرد خاص خود را دارد و به گونه ای کار می کند. ژنراتورها یا تولید برق می کنند و یا اینکه برق را ذخیره و در مواقع قطعی برق از آن است.فاده می کنند. وقتی که برق می رود و یا اختلال برق صورت می گیرد، ژنراتورها به کمک شما می آیند و تا زمانی که برق دوباره وصل شود، به شما کمک می کنند. برخی از ژنراتورها به صورت خودکار زمانی که برق می رود و یا اختلال به وجود می آید، فعال می شوند و برخی دیگر را باید به صورت دستی فعال کنید.

آب تازه یا خام گاهی اوقات به عنوان خنک کننده برای ژنراتورهاست، اما این اکثرا محدود به موقعیت‌های خاصی مانند زنراتورهای کوچک کاربردهای شهری یا واحدهای بسیار بزرگ تا ۵ کیلووات و بالاتر می‌شود. هیدروژن گاهی اوقات به عنوان خنک کننده‌ای برای سیم پیچ است.اتور واحدهای بزرگ ژنراتور است.فاده می‌شوند، چون بسیار کاراتر در جذب گرما نسبت به هر خنک کننده دیگر است.. هیدروژن گرما را از بین می‌برد و آن را از طریق تبادل گر گرمایی در مدار خنک کنندگی ثانویه هستند که شامل آب دمیرالیزه بعنوان خنک کننده است.. این که چرا ژنراتورهای بسیار بزرگ و کارخانجات نیروی کوچک اغلب برج‌های سردکننده بزرگی کنار خودر دارند. برای همه کاربردهای معمول دیگر، هم مسکونی و هم صنعتی، رادیاتور است.اندارد و فنی روی ژنراتور وصل شده اند و به عنوان سیتم خنک کنندگی اولیه کار می‌کنند.

لوله‌های اگزوز معمولا از چدن، آهن نرم یا فولاد هستند. لوله‌های اگزوز معمولا به موتور با است.فاده از متصل کننده‌های منعطف برای حداقل کردن لرزش و جلوگیری از صدمه به سیستم خروجی ژنراتور است.فاده می‌شوند. لوله اگزوز در خاتمه به فضای بیرون می‌رسند باید از طریق درها، پنجره‌ها و دیگر محل‌های باز خانه یا ساختمان خارج شوند. باید تضمین کنید که سیستم اگزوز ژنراتور مرتبط با تجهیزات دیگری نیست. باید همچنین باید افراد معتبر مشاوره کنید که تعیین کنند که آیا کار ژنراتورتان نیاز به تایید قدرت‌های محلی دارد تا تضمین کنند که مطابق با قوانین محلی برای اینکه در مقبل جریمه‌ها و دیگر خطا‌ها پشتیبانی شوند.



( Sale and Buy ) `s other