Sale generator In South of Tehran

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



) مکان فلزی در مقابل پلاستیک: طراحی تمام فلزی دوام آلترناتور را تضمین می‌کند. مکان پلاستیکی با زمان تغییر شکل می‌یابد و باعث می‌شود تا اجزای متحرک آلترناتور بی حفاظ شوند. این سایش و پارگی را افزایش می‌دهد و مهمتر از آن برای کاربر خطرناک است..

موارد کاربرد دیزل ژنراتور ها : دو گروه از دیزل ژنراتور ها وجود دارند : دو زمانه و چهار زمانه ، که معمولا از گروه چهار زمانه به دلیل قدرت بیشترش در مقایسه ی با دو زمانه ها است.فاده می شود. به طور معمول گروههایی از سیلندرها در مضربی از دو است.فاده می شوند اگرچه می توان از هر کدام از این سیلندرها برای قرار گرفتن در میل لنگ به منظور جلوگیری از لرزش و حفظ تعادل است.فاده کرد. ژنراتور ها معمولا به صورت تک فاز و یا سه فاز است.فاده می شوند. در اکثر مصارف خانگی از تک فاز و در مصارف صنعتی و تجازی از سه فاز. دیزل ژنراتور ها معمولا برای مصارف دائمی و کم هزینه بسیار مناسب می باشند. دیزل های مدرن معمولا کم صدا و نگهداری انها آسان است..

آلترناتور همچنین به نام genhead نیز شناخته شده است. که بخشی از ژنراتور است. که خروجی الکتریکی از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور را تولید می‌کند. آن شامل مونتاژ قطعات ثابت و متحرک روکشی شده در جایش است.. اجزا باهم کار می‌کنند و باعث حرکت نسبی بین میدان‌های مغناطیسی و الکتریکی می‌شوند که به نوبه خود الکتریسیته تولید می‌کنند.



( Sale ) `s other