Sale and Buy generator In Varamin

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی از مخترعان این نوع دستگاه، یک شخص آلمانی به نام ورنر وان زیمنس بود که ژنراتورهای بهبود یافته DC را در سال ۵ طراحی کرد و آن را داینامو نامید.چند سال بعد از اختراع این شخص، مدل های دیگر توسط مخترعان فرانسوی و انگلیسی ساخته شد.

شروع عملکرد ژنراتورباطری محور است.. شارژر باطری باطری ژنراتور شارژ شده توسط عرضه نمودن آن با ولتاژ شناور دقیق است.. اگر ولتاژ شناور خیلی پایین است. باطری زیر شارژ حفظ خواهد شد. اگر ولتاژ شناور خیلی بالاست عمر باطری را کوتاه خواهد کرد. شارژر باطری معمولا از فولاد ضد زنگ برای جلوگیری از خوردگی ساخته شده است.. آن‌ها همچنین کاملا اتوماتیک است. و نیاز به هر تنظیمی ساخته شده ندارد یا هر تنظیماتی تغییر کرده باشد. ولتاژ خروجی DC شارژر باطری مجموعه‌ای از ٫ ولت در هر سلول است. که ولتاژ شناور دقیقی برای باتری‌های اسیدی سربی است.. شارژر باطری ولتاژ خروجی ایزوله شده DC دارد که با کارکرد نرمال ژنراتور مداخله نمی‌کند.

وایز مجهز به چندین تولیدگر کد برای مقاطع مختلف می‌باشد. مهم‌ترین هدف تولیدگر کد، کاهش کارهای تکراری است.. حذف کارهای تکراری ضمن کاهش هزینه و زمان پروژه، موجب کاهش احتمال اشتباه نیروی انسانی (در نتیجه بهبود کیفیت محصول) و افزایش رضایت شغلی برنامه نویسان می‌شود.



( Sale and Buy ) `s other