Rent generator In lalezar market

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ژنراتور دستگاهی است. که برای تولید برق به کار می رود و انواع بسیار گسترده ای دارد. به طور کلی ژنراتور هم برای تولید برق از انرژی مکانیکی و هم برای ذخیره برق در زمان خاموشی کاربرد دارد. برخی از ژنراتورها با سوخت و برخی دیگر با ذخیره برق در باطری کار می کنند. اغلب ژنراتورها از قطعات یکسانی بهره می برند و در واقع در برخی از آن ها فقط قدرت و نوع قطعه تغییر پیدا می کند. ژنراتورها دستگاه هایی هستند که از اجزای جدانشدنی صنعت برق برای تولید انرژی به شمار می روند. این دستگاه ها در ابعاد بسیار مختلفی در صنایع وجود دارند و از دستگاه های غول پیکر در نیروگاه ها تا انواع کوچکتر و دیزلی برای است.فاده در کارخانه ها و کارگاه های کوچک و ادارات و بیمارستان ها را شامل می شوند.

) یکسوکننده‌های چرخشی: تبدیل جریان AC به جریان DC- این یکسوکننده جریان AC توسط سیم پیچ‌های یکسوکننده تولید می‌شوند و به جریان DC تبدیل می‌شود. این جریان DC منتهی به روتور/آرماتور است. که میدان الکترومغناطیسی است. است. بعلاوه میدان مغناطیس چرخشی روتور/آرماتور.

وایز برای پیاده سازی سریع موارد کاربرد داده محور ابزار سریع و ساده‌ای ارائه می‌کند. تحلیلگر یا طراح می‌توانند مدل داده سیستم را در قالب UML Class Diagram طراحی کنند. سپس اطلاعاتی بیشتری در مورد موجودیت‌ها و فیلدهای اطلاعاتی در قالب Stereotype و tagged value به مدل اضافه می‌شود. از این نمودار کلاس به طور مستقیم برای تولید کد تمام لایه‌ها است.فاده می‌شود. کدهایی که تولید می‌شوند بدون تغییر قابل بهره برداری هستند.



( Rent ) `s other