کار ژنراتورهای مدرن امروز بر مبنای القای الکترومغناطیس کشف شده توسط مایکل فارادی در سال ۸ میباشد. فارادی کشف کرد که جریان بالای بار الکتریکی میتواند توسط حرکت رسانای الکتریکی مانند سیمی که شامل بار الکتریکی در میدان مغناطیسی است. القا شود. این حرکت تفاوت ولتاژی را بین دو انتهای سیم یا رسانای الکتریکی ایجاد میکند که در عوض باعث میشود بار الکتریکی جریان بیابد و جریان الکتریکی تولید شود.
گازهای اگزوز توسط ژنراتور از هر نوع موتور دیزلی یا گازوییلی خارج میشوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارند بطور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، لازم است. تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند. اینجا نمیتوان تاکید کافی بر بقایای سمی مونوکسیدکربن داشت که یکی از متداولترین علل برای مرگ در مناطق تحت تاثیر طوفان بعد از آن است. که مردم تمایل دارند در مورد آن زمانی فکر میکنند که بسیار دیر شده است..
) مکان فلزی در مقابل پلاستیک: طراحی تمام فلزی دوام آلترناتور را تضمین میکند. مکان پلاستیکی با زمان تغییر شکل مییابد و باعث میشود تا اجزای متحرک آلترناتور بی حفاظ شوند. این سایش و پارگی را افزایش میدهد و مهمتر از آن برای کاربر خطرناک است..
ج- قالب آهن در سیلندر موتور (CIS) CIS آستری در موتور سیلندر است.. آن ساییدگی و پارگی را کاهش میدهد و دوام موتور را تضمین میکند. اکثر موتورهای OHV با CIS تجهیز شده اند، اما لازم است. تا برای این ویژگی در موتور ژنراتور بررسی شود. CIS خصوصیت گرانی نیست، اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی میکند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی است.فاده کنید.
شروع عملکرد ژنراتورباطری محور است.. شارژر باطری باطری ژنراتور شارژ شده توسط عرضه نمودن آن با ولتاژ شناور دقیق است.. اگر ولتاژ شناور خیلی پایین است. باطری زیر شارژ حفظ خواهد شد. اگر ولتاژ شناور خیلی بالاست عمر باطری را کوتاه خواهد کرد. شارژر باطری معمولا از فولاد ضد زنگ برای جلوگیری از خوردگی ساخته شده است.. آنها همچنین کاملا اتوماتیک است. و نیاز به هر تنظیمی ساخته شده ندارد یا هر تنظیماتی تغییر کرده باشد. ولتاژ خروجی DC شارژر باطری مجموعهای از ٫ ولت در هر سلول است. که ولتاژ شناور دقیقی برای باتریهای اسیدی سربی است.. شارژر باطری ولتاژ خروجی ایزوله شده DC دارد که با کارکرد نرمال ژنراتور مداخله نمیکند.