Sale generator In qarchak Industrial City

generator-1
generator-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



لوله‌های اگزوز معمولا از چدن، آهن نرم یا فولاد هستند. لوله‌های اگزوز معمولا به موتور با است.فاده از متصل کننده‌های منعطف برای حداقل کردن لرزش و جلوگیری از صدمه به سیستم خروجی ژنراتور است.فاده می‌شوند. لوله اگزوز در خاتمه به فضای بیرون می‌رسند باید از طریق درها، پنجره‌ها و دیگر محل‌های باز خانه یا ساختمان خارج شوند. باید تضمین کنید که سیستم اگزوز ژنراتور مرتبط با تجهیزات دیگری نیست. باید همچنین باید افراد معتبر مشاوره کنید که تعیین کنند که آیا کار ژنراتورتان نیاز به تایید قدرت‌های محلی دارد تا تضمین کنند که مطابق با قوانین محلی برای اینکه در مقبل جریمه‌ها و دیگر خطا‌ها پشتیبانی شوند.

گازهای اگزوز توسط ژنراتور از هر نوع موتور دیزلی یا گازوییلی خارج می‌شوند و شامل مواد شیمیایی به شدت سمی بودند که نیاز دارند بطور مناسبی مدیریت شوند. از اینرو، لازم است. تا سیستم اگزوز مناسبی وصل شوند تا ترتیب گازهای اگزوز را بدهند. اینجا نمی‌توان تاکید کافی بر بقایای سمی مونوکسیدکربن داشت که یکی از متداول‌ترین علل برای مرگ در مناطق تحت تاثیر طوفان بعد از آن است. که مردم تمایل دارند در مورد آن زمانی فکر می‌کنند که بسیار دیر شده است..

ج- قالب آهن در سیلندر موتور (CIS) &#; CIS آستری در موتور سیلندر است.. آن ساییدگی و پارگی را کاهش می‌دهد و دوام موتور را تضمین می‌کند. اکثر موتورهای OHV با CIS تجهیز شده اند، اما لازم است. تا برای این ویژگی در موتور ژنراتور بررسی شود. CIS خصوصیت گرانی نیست، اما نقشی مهم در دوام پذیری موتور بازی می‌کند به ویژه اگر نیاز باشد تا ژنراتور را اغلب برای مدت زمان طولانی است.فاده کنید.



( Sale ) `s other