Rent grader In Islamshahr

grader-1
grader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



عمل كنترل كننده كنترل كننده نگهدارنده در يك زاويه چرخش مشخص است.. در طول برش و حمل و نقل خاک ، خاک به صورت جانبی در امتداد اسکرابر جریان می یابد. هرچه زاویه چرخش بزرگتر باشد ، توانایی برش و جابجایی خاک قوی تر است.. هنگامی که اسکرابر یک طرفه حرکت می کند ، باید مراقب باشید که چرخ ها را روی انبار نیندازید و مواد باید از وسط یا هر دو طرف چرخ ها جریان داشته باشند. در صورت لزوم می توان از روش مورب برای کار است.فاده کرد ، به طوری که مواد دورتر از چرخ ها قرار دارند. عمل جابجایی ضایعات معمولاً با مواد مخلوط می شود. موادی که باید مخلوط شوند با یک انتهای قراضه بریده می شوند و از انتهای دیگر اسکرابر بیرون می آیند. در این زمان باید توجه داشت که زاویه چرخش ضایعات باید مناسب باشد و از زاویه بیل بزرگ برخوردار باشد. با این حال ، اگر زاویه چرخش خیلی بزرگ باشد ، مواد مخلوط نورد کافی به دست نمی آورند ، که این امر بر کیفیت اختلاط تأثیر می گذارد.

Grader is a road construction machine which it’s commonly referred to as a machine for creating flat surfaces. Grader is designed for steep adjustments, flattening surface and bringing soil to an intended height level. Most models contain wheels which of them are placed at its end while the other are placed in its front. Beneath the machine there’s a blade positioned between front and end wheels’ axis with the ability to rotate, change angle in different sides as well as change height. Its long length, especially between front and end axis, not only enables designers to modify the layout and shovel’s length for increased flat surface, but also its followed with the possibility to hide shovel beneath the machine with it clashing with front and rear axis.

در کار گریدر علاوه بر است.فاده از فرمان چرخ جلو یا عقب برای کار دستگاه در طول مسیر رانندگی مورد نیاز ، اغلب لازم است. که همزمان شیفت جانبی اسکرابر را کنترل کنید تا در دستیابی به مسیر حرکت اسکرابر کمک کنید. هنگام کار در جاده های خمیده یا بخش های منحنی نامنظم از سطح کار ، فرمان و اسکرابر می توانند همزمان حرکت کنند تا در امتداد مرز شلوغی به صورت انعطاف پذیر حرکت کنند. هنگامی که یک مانع در پهلو به وجود می آید ، از روش فرمان به طور کلی است.فاده نمی شود تا از آن جلوگیری شود ، اما از خراشنده یک طرف است.فاده می شود و بعد از مانع ضایعات نیز ضایعات افزایش می یابد. این نوع عملیات عمدتاً برای عملیاتی از قبیل حرکت زمین و پر کردن خاکریزی ، تسطیح زمین ، خاکریز دوباره خاک و سنگفرش مواد فله است.فاده می شود.



( Rent ) `s other