Rent grader In Kharazmi Industrial City

grader-1
grader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



گریدر مناسب برای ساخت تخته های راه و آسفالت ، ساخت شیب ها ، خاکریزهای جانبی است. و همچنین می تواند مخلوط های روسازی ، مخلوط سنگفرش ، برف را برطرف کند ، مواد سست را فشار داده و جاده های خاک و ماسه را حفظ کند. بگذارید&# ؛ s نحوه کاردستی را به اشتراک بگذارد.

عمل كنترل كننده كنترل كننده نگهدارنده در يك زاويه چرخش مشخص است.. در طول برش و حمل و نقل خاک ، خاک به صورت جانبی در امتداد اسکرابر جریان می یابد. هرچه زاویه چرخش بزرگتر باشد ، توانایی برش و جابجایی خاک قوی تر است.. هنگامی که اسکرابر یک طرفه حرکت می کند ، باید مراقب باشید که چرخ ها را روی انبار نیندازید و مواد باید از وسط یا هر دو طرف چرخ ها جریان داشته باشند. در صورت لزوم می توان از روش مورب برای کار است.فاده کرد ، به طوری که مواد دورتر از چرخ ها قرار دارند. عمل جابجایی ضایعات معمولاً با مواد مخلوط می شود. موادی که باید مخلوط شوند با یک انتهای قراضه بریده می شوند و از انتهای دیگر اسکرابر بیرون می آیند. در این زمان باید توجه داشت که زاویه چرخش ضایعات باید مناسب باشد و از زاویه بیل بزرگ برخوردار باشد. با این حال ، اگر زاویه چرخش خیلی بزرگ باشد ، مواد مخلوط نورد کافی به دست نمی آورند ، که این امر بر کیفیت اختلاط تأثیر می گذارد.

خدمات شرکت آرد ماشین به صورت کلی شامل : ارائه مشاوره مهندسی، طراحی خط تولید، ساخت ماشین آلات و نصب و راه اندازی به صورت کلید تحویل کارخانه های آرد سازی، ارائه آموزش به پرسنل و خدمات پس از فروش محصولات میباشد. شرکت آرد ماشین به صورت تخصصی در زمینه ساخت ماشین آلات کارخانجات آرد گندم و آرد ذرت (آرد ذرت خام و آرد ذرت پیش پخته) فعال است. و &#;



( Rent ) `s other