Sale and Buy grader In Qarchak

grader-1
grader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت کارخانجات صنعتی آردماشین با اتکا به سال تجربه خانوادگی موسسین خود در صنعت تولید ماشین آلات آردسازی درسال تأسیس گردید و ازهمان ابتدای تأسیس با پویایی فوق العاده، همواره توسعه کمی و کیفی تولیدات و انطباق تکنولوژی موجود با تکنولوژی پیشرفته دنیای صنعتی اروپایی را در سر لوحه اهداف خود قرارداد.

عمل كنترل كننده كنترل كننده نگهدارنده در يك زاويه چرخش مشخص است.. در طول برش و حمل و نقل خاک ، خاک به صورت جانبی در امتداد اسکرابر جریان می یابد. هرچه زاویه چرخش بزرگتر باشد ، توانایی برش و جابجایی خاک قوی تر است.. هنگامی که اسکرابر یک طرفه حرکت می کند ، باید مراقب باشید که چرخ ها را روی انبار نیندازید و مواد باید از وسط یا هر دو طرف چرخ ها جریان داشته باشند. در صورت لزوم می توان از روش مورب برای کار است.فاده کرد ، به طوری که مواد دورتر از چرخ ها قرار دارند. عمل جابجایی ضایعات معمولاً با مواد مخلوط می شود. موادی که باید مخلوط شوند با یک انتهای قراضه بریده می شوند و از انتهای دیگر اسکرابر بیرون می آیند. در این زمان باید توجه داشت که زاویه چرخش ضایعات باید مناسب باشد و از زاویه بیل بزرگ برخوردار باشد. با این حال ، اگر زاویه چرخش خیلی بزرگ باشد ، مواد مخلوط نورد کافی به دست نمی آورند ، که این امر بر کیفیت اختلاط تأثیر می گذارد.

کارخانجات صنعتی آردماشین همواره سعی بر این داشته تا با ارائه محصولات گسترده و متنوع و همچنین دارای سطح عالی کیفی خود، گامی موثر در جهت رفع نیاز های کارخانه جات و پیمانکاران فعال در زمینه تولید آرد گندم و آرد ذرت در داخل کشور و سطوح بین المللی بر دارد. هم اکنون شرکت آرد ماشین توانسته با ارائه محصولات برتر خود از بهترین های آسیا در این زمینه باشد و &#;



( Sale and Buy ) `s other