Sale grader In Varamin

grader-1
grader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



گریدر مناسب برای ساخت تخته های راه و آسفالت ، ساخت شیب ها ، خاکریزهای جانبی است. و همچنین می تواند مخلوط های روسازی ، مخلوط سنگفرش ، برف را برطرف کند ، مواد سست را فشار داده و جاده های خاک و ماسه را حفظ کند. بگذارید&# ؛ s نحوه کاردستی را به اشتراک بگذارد.

شرکت کارخانجات صنعتی آردماشین با محوریت تولید ماشین آلات کارخانجات آردسازی با پویایی فوق العاده، توسعه کمی و کیفی تولیدات و انطباق با تکنولوژی پیشرفته اروپایی را در سر لوحه خود قرارداده و با دارا بودن مجموعاً ٦٠ سال سابقه علمی و عملی به عنوان یک قدرت شناخته شده دارای تکنولوژی تولید پیشرفته ترین ماشین آلات آردسازی با بالاترین کیفیت و بازدهی می باشد.

هنگامی که گریدر در حال کار است. ، ضایعات زاویه چرخش مشخصی دارند و یا ضایعات شیب جانبی را در خارج از بدنه دستگاه می تراشد ، به طوری که دستگاه تحت فشار جانبی قرار می گیرد ، که غالباً چرخ جلوی دستگاه را مجبور به حرکت جانبی می کند. و از جهت رانندگی منحرف می شود و این باعث افزایش ساییدگی لاستیک می شود. ، و گشتاور بزرگی را روی شافت پین فرمان چرخ جلو ایجاد کنید ، به طوری که مقاومت چرخ جلو در جهت فرمان (خمیازه) افزایش یابد. در این زمان می توان از روش کج کردن چرخ جلو برای جلوگیری از آن است.فاده کرد.



( Sale ) `s other