implementation consultation industrial automation In Bijin Rey Industrial City

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پس از اینکه شما فرآیند مدنظرتان را مشخص نمودید نوبت به تعیین نوع سیستم می رسد که باید از میان؛ اتوماسیون سخت یا ثابت، اتوماسیون قابل برنامه ریزی و اتوماسیون نرم یا انعطاف پذیر، یکی را با توجه به ویژگی هایشان که در ادامه به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد انتخاب نمایید.

یکی از مهمترین ارکان تولید صنعتی، اتوماسیون است. که تا قبل از پیدایش آن، از دستگاههای مختلفی برای کنترل خطوط تولید است.فاده می کردند که هر یک به شکل مجزا عمل می کردند و در آنها محدودیت ها و مشکلات زیادی نیز وجود داشت. هدف از اتوماسیون سازی و است.فاده از روبات، افزایش کارایی تجهیزات صنعتی و تولیدی است.. هماهنگی و تناسب میان دستگاهها و روباتها و ایجاد شبکه در یک نظام تولید، نتیجه است.فاده از تکنولوژی اتوماسیون می باشد.

 به طور معمول، انسان‌ها از کارهای پیش پا افتاده و تکراری بیزار هستند. در حالی که سیستم‌های رایانه‌ای آن‌ها را بدون شکایت انجام می‌دهند. وظایفی که فاقد تنوع هستند، فضایی برای درخشش سیستم‌های خودکار فراهم می‌کنند ، اما این مورد در سیستم‌‌هایی که از سنسورهای پیشرفته و یکپارچه‌سازی است.فاده می‌کنند نیز صدق می‌کند. اگر این عمل مستلزم شرایطی باشد که متناسب با راحتی و تمرکز انسان نیست، اتوماسیون به کار گرفته می‌شود.



( implementation consultation ) `s other