Sale industrial automation In Charmshahr Industrial City

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اتوماسیون در اصطلاح Industrial Automation در زبان یونان باستان به معنی خود فرمان است.. رباتیزه کردن یا اتوماسیون صنعتی(Industrial Automation) به معنی است.فاده از ابزارهای کنترلی (مثلاً کامپیوتر) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های تولید است.. در حیطه صنعتی سازی اتوماسیون قدم بعدی مکانیزه سازی است.. به این شکل که مکانیزه سازی، ماشین را جایگزین نیروی فیزیکی انسان می کند.

این اتوماسیون به تولیدکنندگان اجازه می دهد چندین محصول با محدوده های مختلف تولید کنند و از روشی ترکیبی به جای تولید جداگانه بهره ببرند. برخی از نمونه های این سیستم اتوماسیون عبارتند از: وسایل نقلیه خودکار، اتومبیل ها و ماشین چندمنظوره CNC.

Automation یک گام فراتر از مکانیزاسیون است.. در مکانیزاسیون از مجموعه‌ای از تجهیزات مکانیکی است.فاده می‌شود که برای انجام فعالیت مورد نظر، نیاز به کمک انسان خواهند داشت. اما از سوی دیگر اتوماسیون نقش انسان را در انجام فرآیند حذف کرده و آن را با برنامه‌ریزی‌های منطقی و دستگاه‌‌های هوشمند جایگزین کرده است.. در اتوماسیون صنعتی، کامپیوتر و ماشین به جای انسان تفکر و تصمیم‌گیری خواهند کرد.



( Sale ) `s other