Sale industrial automation In Payetakht Industrial City

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



هدف از اتوماسیون و است.فاده از سیستم های کنترل ، افزایش کارایی تجهیزات صنعتی و تولید بیشتر و با کیفیت تر است.. هماهنگی و تناسب میان دستگاهها و سیستم های کنترل و ایجاد شبکه در یک نظام تولید، نتیجه است.فاده از تکنولوژی اتوماسیون می باشد.

امروزه کاربرد اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در صنایع و پروسه های مختلف صنعتی به وفور به چشم می خورد. کنترل پروسه و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنایعی همچون نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، صنایع خودرو سازی و غیره بکار می آید نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند. پیشرفتهای تکنیکی اخیر در کنترل فرایند و اندازه گیری پارامترهای مختلف صنعتی از قبیل فشار ، دما ، جریان و غیره باعث افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید گردیده است. .

یکی دیگر از مباحث مهم و مرتبط با اتوماسیون صنعتی ، مانیتورینگ می باشد . امروزه مانیتورینگ یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع به خصوص صنایع بزرگ می باشد. بسیاری از صنایع بزرگ مانند صنایع پتروشیمی ، صنایع تولید انرژی ، صنایع شیمیایی و &#; بدون است.فاده از سیستم مونیتورینگ مناسب قادر به ادامه کار خود نیستند .



( Sale ) `s other