implementation consultation industrial automation In Payetakht Industrial City

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



قسمت دوم بخش کنترل یا اتوماسیون صنعتی می‌باشد. کنترل عبارتست از سوق و نگهداری یک یا چند فرایند به وضعیت یا وضعیت‌های مطلوب یا مورد نظر. این مفهوم در برگیرنده کنترل کمی، کیفی، حفظ ایمنی و محیط زیست می‌باشد که اهداف اساسی کنترل می‌باشند.

هدف از اتوماسیون و است.فاده از سیستم های کنترل ، افزایش کارایی تجهیزات صنعتی و تولید بیشتر و با کیفیت تر است.. هماهنگی و تناسب میان دستگاهها و سیستم های کنترل و ایجاد شبکه در یک نظام تولید، نتیجه است.فاده از تکنولوژی اتوماسیون می باشد.

می شود، کاربرد دارند. یک فرایند تولید متناسب با نوع محصول مورد نظر به سه بخش تولید، بسته بندی و توزیع تقسیم میشود. تولید مهمترین بخش فرآیند ساخت است.. از سنجش کیفیت مواد اولیه، انجام عملیات ابتدائی ساخت روی آنها تا فرآوری محصول نهائی و آزمایش های پایانی کنترل محصول. روبات های جابه جا کننده و برش دهنده پای ثابت این بخش در اکثر خطوط تولید هستند. اما از آنجا که تمام فرآورده ها و محصولات در پایان فرآیند تولید نیاز به بسته بندی دارند و عواملی چون مدت مصرف، مسائل بهداشتی، سادگی حمل و&#;. در کیفیت محصول و توزیع فروش آن تأثیر گذارند، پس توجه به این بخش الزامی است.. است.فاده از روبات های ویژه ی بارگیری و خطوط حمل و نقل هوشمند، از مهمترین دستاورد های اتوماسیون در بخش توزیع محسوب می شود.



( implementation consultation ) `s other