implementation consultation industrial automation In South of Tehran

industrial automation-1
industrial automation-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اتوماسیون از لحاظ لغوی به معنای “ کنترل و هدایت دستگاهی بطور خودکار ” میباشد. در صنعت امروزی هدف از کنترل رسیدن به خودکار سازی کامل یک فرآیند هست ولی به دلایل زیادی این هدف امکان پذیر نمیگردد و در اکثر مواقع یک سیستم نیمه خودکار داریم که بخشی از کنترل توسط اپراتور و بخشی از آن توسط سیستم کنترل تعبیه شده انجام میگیرد.

یکی از مهمترین ارکان تولید صنعتی، اتوماسیون است. که تا قبل از پیدایش آن، از دستگاههای مختلفی برای کنترل خطوط تولید است.فاده می کردند که هر یک به شکل مجزا عمل می کردند و در آنها محدودیت ها و مشکلات زیادی نیز وجود داشت. هدف از اتوماسیون سازی و است.فاده از روبات، افزایش کارایی تجهیزات صنعتی و تولیدی است.. هماهنگی و تناسب میان دستگاهها و روباتها و ایجاد شبکه در یک نظام تولید، نتیجه است.فاده از تکنولوژی اتوماسیون می باشد.

یکی دیگر از مباحث مهم و مرتبط با اتوماسیون صنعتی ، مانیتورینگ می باشد . امروزه مانیتورینگ یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع به خصوص صنایع بزرگ می باشد. بسیاری از صنایع بزرگ مانند صنایع پتروشیمی ، صنایع تولید انرژی ، صنایع شیمیایی و &#; بدون است.فاده از سیستم مونیتورینگ مناسب قادر به ادامه کار خود نیستند . مانیتورینگ عبارت است. از جمع آوری اطلاعات مورد نظر از بخشهای مختلف یک واحد صنعتی و نمایش آنها با فرمت مورد نظر برای رسیدن به اهداف ذیل :



( implementation consultation ) `s other