Bolted shelf In Baharestan ( Sale, implementation consultation )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




قفسه بندی کتاب و بایگانی تولید شرکت پارس لجستیک بدون پیچ و مهره بوده و این امر باعث می‌شود در گذر زمان باعث ایجاد مشکلاتی مثل شل شدن پیچ‌ها نباشیم و همچنین با کیفیت بالایی که این نوع قفسه‌ها دارند، کاملا احساس زیبایی و ظرافت را به مخاطب القا می‌کنند.

از جمله تولیدات این مجموعه شامل قفسه بندی انبار فرش (شامل فرش ایستاده، قالیچه و وابیل نخ)، قفسه بندی انبار گلاب و عرقیجات، قفسه بندی مشبک پیچ و مهره ای (انبار قطعات)، قفسه راک کفپوشدار سبک و سنگین، قفسه بندی ویژه مواد اولیه همچون پالت راک و خود راهرو &#; درایوین، ففسه بندی برای انواع فروشگاه مثل فروشگاه های مواد غذایی، هایپر مارکت ها و میوه فروشی ها، قفسه بایگانی و کتابخانه ای و قفسه بندی ویژه انبارهای خانگی می‌باشند.

قفسه ها باید دقیق و محکم نصب گردند تا مشتری از ایمنی قفسه ها اطمینان خاطر داشته باشد. بستن قفسه پیچ و مهره ای باید به گونه ای باشد که سلامت هر یک از کالاهای روی قفسه تضمین گردد. این نکات را زمان نصب انواع پیچ و مهره های قفسه باید در نظر بگیرید و سپس قفسه را نصب کنید. توجه داشته باشید که هر یک از نکات بیان شده را اگر جدی نگیرید کارایی مناسبی از قفسه ‌ها دریافت نخواهید کرد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Baharestan