Rock shelf In Islamshahr ( Sale, implementation consultation )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




استفاده از انواع قفسه فروشگاهی در فروشگاه ها و هایپرمارکت ها یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.. قبل از خرید انواع قفسه فلزی ابتدا باید نوع است.فاده از آن را در نظر گرفت و سپس از مدل های مختلف قفسه فروشگاهی،قفسه مد نظر را انتخاب نمایید. قفسه فروشگاهی دو طرفه یکی از پرکاربرد ترین انواع شلف فروشگاهی است. که به دلیل ایجاد دو لاین مجزا ،فضایی دو طرفه برای چیدمان کالا را در دو طرف پشت و جلوی قفسه تامین می کند همین امر در یک هایپرمارکت می تواند بسیار پرطرفدار باشد چون حجم بالایی از کالا را در کمترین فضای مورد بازدید عموم قرار می دهد. این خود دو مزیت بزرگ قفسه فلزی فروشگاهی دو طرفه را به نمایش می گذارد یکی است.فاده بهینه از فضا و دیگری افزایش فروش کالا می باشد.

قفسه های فروشگاهی با طراحی انعطاف پذیر و منحصر به فرد خود امکان نصب و اجرا در تمامی هایپر مارکتها، فروشگاهها، سوپر مارکتها و سایر مکانهای مشابه را دارند. از آنجایی که این نوع قفسه ها بطور مستقیم در معرض دید خریداران و مشتریان نهایی قرار دارند، نوع طراحی، ویژگیهای فنی و شکل ظاهری آنها اهمیت دوچندانی پیدا می نماید. به هر میزان طراحی قفسه ها جذاب تر و شکیل تر باشد به همان اندازه، فروشگاهها و چیدمان کالاها در داخل آن از جذابیت بصری بیشتری برخوردار است.. با توجه به طیف وسیع فروشگاههای موجود و ماهیت کاربردی آنها، مدلها و طرحهای مختلفی از انواع قفسه فروشگاهی طراحی و ساخته شده است.. جدا از شکل و نوع طراحی قفسه های فروشگاهی، عمده تفاوت اصلی آنها در ابعاد، شکل و ضخامت مقاطع مورد است.فاده و تجهیزات جانبی مرتبط با آنها است.. ضمن آنکه است.فاده از پایه رگلاتوری در زیر ستونها با طراحی خاص خود از مزایای خاص قفسه فروشگاهی، راک است. که به هنگام جابجایی و تغییر مکان، با توجه به وجود درزهای کف فروشگاه، مشکلی ایجاد نمی نماید و جابه جایی را راحت تر میکند. از سوی دیگر شاخصها و معیارهای طراحی می بایست به گونه ای مدنظر قرارگیرد که این نوع سیستم قفسه بندی، پاسخگوی چیدمان انواع کالا ها و اقلام در ابعاد و وزنهای مختلف باشد و در عین حال بتواند به خوبی همه جنبه های مدنظر از کالا را به نمایش بگذارد.

انواع قفسه فروشگاهی شامل قفسه‌های است.ندی، قفسه‌های دیواری، قفسه‌های پیچ‌ومهره، قفسه‌های فلزی و چند منظوره و &#; می‌شوند. انتخاب نوع مناسب قفسه‌فروشگاهی بسته به نیازها، محیط فروشگاه و نوع کالاهایی که قرار است. نمایش داده شوند، بسیار مهم است.. این انواع قفسه‌ها به تنوع و انعطاف‌پذیری نیازهای مختلف فروشگاه‌ها پاسخ می‌دهند و نقشی اساسی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش دارند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Islamshahr