Bolted shelf In Charmshahr Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




اگر بخواهیم برای قفسه بندی یک تعریف کلی برایتان داشته باشیم، می‌توان آن را اینطور بیان کرد: هر نوع سازه (با جنس چوبی، فلزی، پلاستیکی و&#;) که جهت نگهداری وسایل، تجهیزات، مواد اولیه و&#; مورد است.فاده قرار گیرد را قفسه بندی می‌گوییم.

 در مرحله دوم بستن قفسه پیچ و مهره ‌ای باید فاصله دقیق بین طبقه اول و طبقه دوم تعیین شود. در واقع ابتدا فاصله تا طبقه اول با زمین را باید تعیین کنید. فاصله ای که بین طبقه اول و زمین وجود دارد دقیق و کم است.. اگر قفسه اول بیفتد صدمه ‌ای به محصولات روی قفسه وارد نمی شود. بعد از اینکه فاصله هر یک از سوراخ ها را تعیین کردید باید تعداد سوراخ ها را بشمارید. با شمردن تعداد سوراخ ها می توانید ارتفاع هر یک از طبقات را تعیین نمایید. در واقع اگر شما می‌خواهید ارتفاع طبقات بالا باشد می‌ توانید تعداد سوراخ های بیشتری را بشمارید و سپس طبقه بعدی را روی سوراخ میله مد نظر نصب کنید.

این نوع قفسه بندی به علت طراحی اختصاصی برای انبار فرش به شکلی تنظیم می‌شود که به راحتی می‌توان فرش‌ها را بر اساس نقشه، سایز و رنگ تفکیک کرد. در کنار این قابلیت، امکان اجرای طبقه و طبقه (بالکن بندی) نیز وجود دارد که این کار باعث صرفه‌جویی در فضای سوله انبار می‌شود.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Charmshahr Industrial City