Bolted shelf In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




پالت‌های پلاستیکی یا پالت ابزار، سبک هستند و تحمل وزن مناسبی دارند. و مناسب فضای کاری و کارگاهی است. و برای این منظور طراحی و تولید این پالت‌ها به شکلی است. که علاو بر زیبا بودن، می‌توانند به شما در نظم دهی و دسته بندی‌ها به صورت عالی ایفای نقش کنند. این پالت‌ها در رنگ‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و با برچسب زدن از آن ها می‌توانید در نظم دهی بیشتر نیز است.فاده کنید. قفسه فروشگاهی قفسه راک قفسه فلزی قیمت قفسه قفسه انبار

عموما از سازه‌های قفسه بندی در انباری‌ها است.فاده می‌شود و در صورت اجرا و تهیه اجناس با کیفیت در ساخت و البته پیاده‌سازی و نصب صحیح این قفسه‌ها، میتوان از آن‌ها سال‌ها بدون نگرانی به عنوان نگهدارنده وسایل مختلف است.فاده کرد.

در مرحله اول بستن قفسه پیچ و مهره ای، ابتدا نیاز است. که هر یک از میله های قفس را روی زمین بگذارید. سپس میله ها را به صورت دقیق و صاف در کنار یکدیگر قرار دهید. در صورتی که سوراخ های هر یک از میله ها به صورت دقیق نباشند تناسب ندارند. بر همین اساس این نمونه قفسه ها به صورت است.اندارد تولید نشده اند. یکی از مهمترین نکاتی که جهت نصب کردن قفسه های پیچ و مهره های فلزی اهمیت دارد این است. که سوراخ های میله های قفسه را در کنار یکدیگر قرار دهید تا تراز شوند. تراز شدن هر یک از انواع میله های قفسه در مرحله اول اهمیت زیادی دارد.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Sahand Industrial City