Bolted shelf In Salarieh Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




در گذشته تنها است.فاده از داربست‌های فلزی ساده برای قفسه‌های فرش بسیار رایج بود، اما در حال حاضر با وجود قفسه بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین که از کیفیت بالایی برخوردار است.، دیگر نیازی به است.فاده از داربست‌های فلزی ساده نیست. البته نه اینکه امکان است.فاده از آن‌ها نباشد؛ خیر، اما با پدیدار شدن قفسه بندی‌های راک کفپوشدار سنگین که به شکل اختصاصی برای قفسه بندی انبار فرش ساخته شده‌اند، دیگر نیازی به است.فاده از مدل‌های قبلی و عمومی نیست.

 قبل از اینکه طریقه نصب کردن قفسه پیچ و مهره ای را بدانیم باید در مورد نکاتی که مربوط به این قفسه ها است. اطلاعاتی را دریافت کنیم. نکات زیادی در مورد قفسه بندی پیچ و مهره ای وجود دارد که هر یک از این نکات را اگر در نظر نگیرید نمی‌ توانید قفسه ها را به صورت اصولی ببندید.

 شما است.قامت بیشتری را از رنگ های طوسی و سفید قفسه‌ ها دریافت خواهید کرد. رنگ بندی های متنوع نارنجی، قرمز، آبی، تیره و &#; قفسه های پیچ و مهره ای را هم تولید می کنند. این قفسه ها را به طور گسترده می توانید در انبارها است.فاده کنید. نمونه های ظریف تر قفسه که ضخامت کمتری دارند برای فروشگاه انتخاب مناسبی هستند.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Salarieh Industrial City