Bolted shelf In South of Tehran ( Sale, implementation consultation )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




این نوع قفسه بندی به علت طراحی اختصاصی برای انبار فرش به شکلی تنظیم می‌شود که به راحتی می‌توان فرش‌ها را بر اساس نقشه، سایز و رنگ تفکیک کرد. در کنار این قابلیت، امکان اجرای طبقه و طبقه (بالکن بندی) نیز وجود دارد که این کار باعث صرفه‌جویی در فضای سوله انبار می‌شود.

چهارچوب اصلی قفسه هایپر مارکتی توسط پایه ها ویا همان ستون های عمودی میباشد براکت بخش دیگری است. که همانند بازو جهت نگهداری طبقات مورد است.فاده قرار میگیرد و به صورت افقی به ستون ها متصل میشود و طبقات برروی انها مینشیند طبقات نیزصفحاتی هستند که برای چینش کالامورد است.فاده قرار میگیرد پشت قفسه ها با صفحه ای پوشانده میشود که است.حکام و امنیت را برقرار میکند و مانع از ریزش کالاها میگردد لیبل ها جلو طبقات نصب میشود و برای معرفی محصول و قیمت کاربرد دارند. قفسه فروشگاهی قفسه راک قفسه فلزی قیمت قفسه قفسه انبار

 توجه داشته باشید که شما ابتدا باید به خوبی مدل قفسه را بررسی کنید تا بتوانید طریقه نصب قفسه ها را یاد بگیرید. هر یک از مواردی که مربوط به طریقه بستن قفسه پیچ و مهره ای می باشد را بهتر است. که از کارشناسان فروش بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد نحوه بسته شدن قفسه های پیچ و مهره ای ارائه می دهیم.



( Sale, implementation consultation ) `s other In South of Tehran