Bolted shelf In Tehran stone Industrial City ( Sale, implementation consultation )

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
+982122198580 +982188042002
+989028222425




از قفسه بندی بایگانی عموما در بخش بایگانی ادارات برای نگهداری پرونده‌ها است.فاده می‌شود. از قفسه بندی کتاب نیز عموما در کتابخانه‌ها است.فاده شده و احتمالا در نمایشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی و&#; نمونه‌های آن‌ها را مشاهده نموده‌اید.

به عنوان معرفی اولین مدل قفسه بندی، قفسه بندی فروشگاهی گزینه مناسبی می‌باشد چرا که به علت در معرض دید بودن این نوع قفسه بندی، بیشتر و سریع‌تر می‌توانیم با آن ارتباط برقرار نماییم و در واقع یک مثال ملموس و اصطلاحا دم دست می‌باشد.

 در مرحله بعدی بستن قفسه پیچ و مهره ای باید تراز بودن قفسه با دیوار را بررسی نمایید. پس از اینکه تمامی قفسه ها را کلاف بندی می کنید باید قفسه را در حالت ایستاده بگذارید. سپس قفسه را با دیوار تراز نمایید. اگر قفسه های طبقات موازی باشند دیگر نیازی به عوض کردن پیچ و مهره ها ندارید. توجه داشته باشید که در مرحله آخر باید موازی بودن هر یک از طبقات قفسه ها را بررسی کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که بررسی مرحله آخر، یعنی تراز بودن طبقات قفسه اهمیت زیادی دارد. این مرحله را باید به طور کامل بررسی کنید تا از بسته شدن اصولی قفسه ها اطمینان خاطر داشته باشید.



( Sale, implementation consultation ) `s other In Tehran stone Industrial City