Rent loader In Varamin

loader-1
loader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت تجارت کوشش سپاهان به عنوان یکی از پویاترین شرکت های بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل ریلی ناوگانی متشکل از دستگاه واگن لبه بلند ، دستگاه واگن شن کش و واگن معدنی در اختیار دارد که سالیانه بیش از ۵میلیون تن مواد معدنی را در مسیرهای مختلف حمل میکند.

این ماشین‌ها بیشتر برای خاک‌های نرم دستی و زمین‌هایی با سختی متوسط به‌کار می‌روند. این ماشین بیشتر کاربرد کشاورزی دارد و مناسب‌ترین خاک برای این ماشین همان خاک زمین کشاورزی می‌باشد. راندمان این ماشین در برابر خاک‌های سنگی و درشت‌دانه به‌شدت کاهش می‌یابد و همچنین باعث آسیب‌دیدن ماشین، به‌خصوص ازبین‌رفتن تیغه‌های بیل‌ها می‌شود. اگرچه است.فاده از این ماشین در زمین‌هایی با پستی و بلندی زیاد بهتر از بیل مکانیکی چرخ‌لاستیکی می‌باشد، بااین‌حال باید از کار با این ماشین در این‌گونه زمین‌ها اجتناب کرد. برای است.فاده از این ماشین باید موارد زیر را رعایت کرد:

بکهولودر یک شبه‌تراکتور مجهز به بیل جلو به نام (Loader) و بیل عقب به نام (BackHoe) است.. این دستگاه در اندازه‌ها و مدل‌های کوچک و بزرگ مناسب برای کار در مزارع و کارهای عمرانی و ساختمانی طراحی شده است.. از این ماشین‌آلات برای پروژه‌های مختلف است.فاده می‌شود که مهم‌ترین آن شامل موارد زیر می‌باشد:



( Rent ) `s other