Sale and Buy loader In Varamin

loader-1
loader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی از بزرگترین برتری‌های بکهولودر را می‌توان سرعت دادن به عملیات دانست. از آنجایی که بیل بکهو قابلیت چرخش در جهات مختلف تا درجه را دارد نیازی به چرخش کل وسیله در هنگام عملیات برای دپو خاک نیست و همین امر در زمان صرفه‌جویی می‌کند و سرعت انجام عملیات را بالا می‌برد. اندازه کوچک این ماشین هم یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌آید که در عملیات‌هایی که کمبود فضا وجود دارد می‌تواند حضوری مفید و کاربردی داشته باشد.

از کاستی‌های بیل بکهو هم می‌توان تنها به قدرت کم این ماشین برای انجام کارهای سنگین اشاره کرد که ایراد واقعی به نظر نمی‌آید، زیرا این ماشین برای انجام کارهای متوسط طراحی و ساخته شده است. که انتظار انجام کارهای سنگین از این ماشین توقع بی‌جا و زیاد از حدی است..

این ماشین‌ها بیشتر برای خاک‌های نرم دستی و زمین‌هایی با سختی متوسط به‌کار می‌روند. این ماشین بیشتر کاربرد کشاورزی دارد و مناسب‌ترین خاک برای این ماشین همان خاک زمین کشاورزی می‌باشد. راندمان این ماشین در برابر خاک‌های سنگی و درشت‌دانه به‌شدت کاهش می‌یابد و همچنین باعث آسیب‌دیدن ماشین، به‌خصوص ازبین‌رفتن تیغه‌های بیل‌ها می‌شود. اگرچه است.فاده از این ماشین در زمین‌هایی با پستی و بلندی زیاد بهتر از بیل مکانیکی چرخ‌لاستیکی می‌باشد، بااین‌حال باید از کار با این ماشین در این‌گونه زمین‌ها اجتناب کرد. برای است.فاده از این ماشین باید موارد زیر را رعایت کرد:



( Sale and Buy ) `s other