Sale and Buy loader In Varamin

loader-1
loader-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بیل مکانیکی بکهولودر همانند بیل‌های مکانیکی دیگر می‌باشد. از تفاوت‌های بیل مکانیکی بکهولودر با بیل‌های مکانیکی معمول می‌توان به سیستم هوشمند برگشت به عمق حفاری اشاره کرد، که به‌وسیلۀ این سیستم بیل پس از تخلیه به‌طور اتوماتیک به محل تخلیه بازمی‌گردد. زاویه‌ای که بیل مکانیکی می‌تواند با افق داشته باشد ± درجه می‌باشد و حداکثر تا ارتفاع ۵ متر (۸ فوت) می‌تواند بالا برود. ظرفیت جام آن‌ها نیز متفاوت است.، که حداقل آن ٫ مترمکعب و حداکثر آن ٫۵ مترمکعب می‌باشد.

شرکت کوشا صنعت توس زمان تاسیس شرکت: شرکت تولیدی و صنعتی کوشا صنعت توس در تاریخ ۸//  تاسیس گردید و فعالیت خود را در سال ۸ با پروژه طراحی و ساخت گراب حمل قراضه (Rectangular Grab) که برای اولین بار در ایران ساخته می شد آغاز نمود. شرکت کوشا صنعت...

این ماشین همانند سایر لودرها بوده و دارای ظرفیت جام حداقل٫ مترمکعب و حداکثر ٫ مترمکعب می‌باشد. جام لودرها طوری طراحی شده‌اند که عمل تخلیه را می‌توانند در ارتفاع ٫۵ تا ٫۵ متری از پای لودر انجام دهند. این قابلیت به لودرها امکان می‌دهد تا عمل تخلیۀ بار را در کامیون‌ها و ماشین‌های انتقال به‌راحتی انجام دهند. جام این دستگاه در انواع متفاوتی به شرح زیر وجود دارد:



( Sale and Buy ) `s other