implementation consultation manhole In Kharazmi Industrial City

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ممکن است. افراد روزانه بارها از روی منهول‌ها رد شده و یا آن را مشاهده کنند اما از میزان اهمیت آنها در زندگی شهری مطلع نباشند اما در اصل منهول‎ها ایستگاه‌های آدم‌رو هستند که به کاربران اجازه دسترسی به نقاط مختلف، تعمیر و تغییرات و &#; را می‌دهند. در ادامه مطلب بررسی می‌شود که

این نوع منهول‌ها حدود دو تا سه فوت یا - سانتی‌متر عمق کم دارند و معمولاً در ابتدای راه مجرای فاضلاب یا زهکشی و در مناطقی که در معرض ترافیک سنگین نیستند است.فاده می‌شوند. این منهول‌ها می‌توانند برای کارهای تعمیرات و نگهداری مناسب باشند و با نام اتاق‌های بازرسی نیز شناخته می‌شوند و از یک درپوش سبک برخوردارند.

همان‌گونه که منهول‎ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند روکش‌ها و درپوش‌های آنها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در اصل درپوش‌های سنتی منهول‌ها از جنس چدن، بتن و یا ترکیبی از آنها است. چراکه این مواد دوام بالایی دارند، ارزان‌قیمت هستند و از وزن بالایی نیز برخوردارند اما امروزه از مواد مختلفی همچون کامپوزیت‌ها، فایبرگلاس و پلاستیک نیز برای تولید روکش و درپوش منهول است.فاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین درپوش‌های منهول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:



( implementation consultation ) `s other