Sale manhole In Sahand Industrial City

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;.

در اصل منهول فاضلابی به گودالی گفته می‌شود خطوط آب و فاضلاب را به هم متصل کرده و به اپراتورها و تکنسین‌ها اجازه دسترسی برای تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات را می‌دهد. امروزه منهول‎های فاضلابی از مواد مختلف و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و علاوه بر مصارف صنعتی می‌توانند مصارف غیر صنعتی و خانگی نیز داشته باشند.

این نوع منهول‌ها حدود دو تا سه فوت یا - سانتی‌متر عمق کم دارند و معمولاً در ابتدای راه مجرای فاضلاب یا زهکشی و در مناطقی که در معرض ترافیک سنگین نیستند است.فاده می‌شوند. این منهول‌ها می‌توانند برای کارهای تعمیرات و نگهداری مناسب باشند و با نام اتاق‌های بازرسی نیز شناخته می‌شوند و از یک درپوش سبک برخوردارند.



( Sale ) `s other