implementation consultation manhole In Sahand Industrial City

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



همان‌طور که گفته شد هرکدام از انواع منهول ها دارای کاربردها، قابلیت‌ها، مزایا و معایب خاص خود هستند و می‌توانند در محیط‌های مختلف است.فاده کنند. با توجه به ویژگی‌های گفته شده می‌توان گفت منهول‌های پلی‌اتیلنی بهترین نوع منهول ها هستند چرا که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهتر و بیشتری برخوردارند.

منهول‌های بتنی نیز یکی از انواع منهول‌ها است. که در مقایسه با منهول‌های آجری مزیت‌های متعددی دارد و در برابر فشار، ضربه و زلزله مقاومت بالاتری دارد اما هزینه ساخت آنها نیز بیشتر است. و تولید آنها به زمان بیشتری احتیاج دارد. این منهول‌ها وزن بالایی دارند، حمل‌ونقل آنها سخت بوده و امکان نشت آب و فاضلاب به آنها وجود دارد. منهول‌های بتنی گاهی با سپتیک تانک‌های بتنی اشتباه گرفته می‌شوند در حالی که کاربردهای متفاوتی دارند و سپتیک تانک‌ها بیشتر برای تصفیه مقدماتی فاضلاب است.فاده می‌شوند.

همان‌گونه که منهول‎ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند روکش‌ها و درپوش‌های آنها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در اصل درپوش‌های سنتی منهول‌ها از جنس چدن، بتن و یا ترکیبی از آنها است. چراکه این مواد دوام بالایی دارند، ارزان‌قیمت هستند و از وزن بالایی نیز برخوردارند اما امروزه از مواد مختلفی همچون کامپوزیت‌ها، فایبرگلاس و پلاستیک نیز برای تولید روکش و درپوش منهول است.فاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین درپوش‌های منهول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:



( implementation consultation ) `s other