implementation consultation manhole In South of Tehran

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



شرکت تولیدی وینوپلاستیک در سال با است.عانت از پروردگار و تکیه بر دانش، تجربه و پشتکار مدیران، همچنین با کمک نیروهای جوان و متخصص خود به منظور تولید محصولاتی با کیفیت عالی و مطابق با نیازهای مشتریان پا به عرصه صنعت تولید لوله و اتصالات پلیمری در کشور عزیزمان ایران نهاد.

دسته‌بندی و تقسیم منهول ها را می‌توان بر اساس یک فاکتور دیگر نیز انجام داد که میزان تحمل فشار و بار وارد شده بر آنها است.. در حقیقت منهول های عادی و آدم‌رو می‌توانند تا  . تن بار را تحمل کنند در حالی که منهول های کنترل ترافیک قادر هستند تن بار را تحمل کنند و بیشتر در خیابان‌ها و کوچه‌ها به کار گرفته می‌شوند. درپوش منهول ها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته و در موقعیت‌های مختلف است.فاده شوند. رایج‌ترین درپوش‌های منهول شامل درپوش‌های آهنی با روکش چدن داکتیل، درپوش‌های RECESSED و درپوش‌های SOLID TOP هستند که هر کدام از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردارند.

همان‌گونه که منهول‎ها می‌توانند انواع متفاوتی داشته باشند روکش‌ها و درپوش‌های آنها نیز می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. در اصل درپوش‌های سنتی منهول‌ها از جنس چدن، بتن و یا ترکیبی از آنها است. چراکه این مواد دوام بالایی دارند، ارزان‌قیمت هستند و از وزن بالایی نیز برخوردارند اما امروزه از مواد مختلفی همچون کامپوزیت‌ها، فایبرگلاس و پلاستیک نیز برای تولید روکش و درپوش منهول است.فاده می‌شود. از جمله رایج‌ترین درپوش‌های منهول می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:



( implementation consultation ) `s other