Sale manhole In Tehran stone Industrial City

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;.

منهول‌های بتنی نیز یکی از انواع منهول‌ها است. که در مقایسه با منهول‌های آجری مزیت‌های متعددی دارد و در برابر فشار، ضربه و زلزله مقاومت بالاتری دارد اما هزینه ساخت آنها نیز بیشتر است. و تولید آنها به زمان بیشتری احتیاج دارد. این منهول‌ها وزن بالایی دارند، حمل‌ونقل آنها سخت بوده و امکان نشت آب و فاضلاب به آنها وجود دارد. منهول‌های بتنی گاهی با سپتیک تانک‌های بتنی اشتباه گرفته می‌شوند در حالی که کاربردهای متفاوتی دارند و سپتیک تانک‌ها بیشتر برای تصفیه مقدماتی فاضلاب است.فاده می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد هرکدام از انواع منهول ها دارای کاربردها، قابلیت‌ها، مزایا و معایب خاص خود هستند و می‌توانند در محیط‌های مختلف است.فاده کنند. با توجه به ویژگی‌های گفته شده می‌توان گفت منهول‌های پلی‌اتیلنی بهترین نوع منهول ها هستند چرا که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بهتر و بیشتری برخوردارند.



( Sale ) `s other