implementation consultation manhole In lalezar market

manhole-1
manhole-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



منهول‌های بتنی نیز یکی از انواع منهول‌ها است. که در مقایسه با منهول‌های آجری مزیت‌های متعددی دارد و در برابر فشار، ضربه و زلزله مقاومت بالاتری دارد اما هزینه ساخت آنها نیز بیشتر است. و تولید آنها به زمان بیشتری احتیاج دارد. این منهول‌ها وزن بالایی دارند، حمل‌ونقل آنها سخت بوده و امکان نشت آب و فاضلاب به آنها وجود دارد. منهول‌های بتنی گاهی با سپتیک تانک‌های بتنی اشتباه گرفته می‌شوند در حالی که کاربردهای متفاوتی دارند و سپتیک تانک‌ها بیشتر برای تصفیه مقدماتی فاضلاب است.فاده می‌شوند.

در اصل منهول فاضلابی به گودالی گفته می‌شود خطوط آب و فاضلاب را به هم متصل کرده و به اپراتورها و تکنسین‌ها اجازه دسترسی برای تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات را می‌دهد. امروزه منهول‎های فاضلابی از مواد مختلف و در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و علاوه بر مصارف صنعتی می‌توانند مصارف غیر صنعتی و خانگی نیز داشته باشند.

&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;.



( implementation consultation ) `s other