Sale patch panel In Pakdasht

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



با این حساب اگه از پچ پنل هم است.فاده نکنیم اتفاق خیلی خاصی توی شبکه رخ نمیده و فقط نظم دهی یکم بهم میریزه. شاید بیشتر بشه گفت برای شبکه های خیلی بزرگ که تعداد زیادی سیم دارن و روی هوا هست میشه از این دستگاه است.فاده کرد تا بهم ریختگی از بین بره

هنگامی که کاربران شبکه افزایش می باشد کاربرد patch panel اشکار می شود و با وارد کردن سوکت ها به پچ پنل، کاربران به مدار شبکه متصل می شوند. به عبارت دیگر یعنی تمامی کابل هایی که به سوکت ها متصل هستند را در یک نقطه که مرکز قرار گیری رک می باشد. جمع آوری کرده و آنها را وارد پچ پنل می کنند سپس شماره گذاری کرده تا در صورت نیاز هر سوکتی را که میخواهند با یک کابل شبکه به سوئیچ متصل کنند.

استفاده از پچ پنل‌های POE برای تلفن‌های IP، دوربین‌ مداربسته امنیتی، انتقال صوت بر بستر اینترنت و سیستم‌های هشداردهنده کاربرد دارد و با این فناوری، دیگر نیازی نیست تا برای تامین برق DV (مستقیم) تجهیزات و دستگاه‌ها از آداپتور و منبع تغذیه جداگانه نبوده و توسط دو زوج از چهار زوج کابل شبکه (پین‌های - و -) به راحتی می‌توان برق مستقیم مورد نیاز دستگاه‌ها را در اختیارشان قرار داد.



( Sale ) `s other