implementation consultation patch panel In Pakdasht

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تنها وظیفه اصلی Patch Panel مانند یک تابلوی ایستا بوده و به صورت یک جعبه تقسیم در محیط به انتقال آسان داده‌ها کمک می‌کند. همین مورد موجب شده است. تا Patch Panel به عنوان یکی از اجزای اصلی شبکه شناخته شود و است.فاده از آن به نوعی ضروری به حساب آید.

هنگامی که کاربران شبکه افزایش می باشد کاربرد patch panel اشکار می شود و با وارد کردن سوکت ها به پچ پنل، کاربران به مدار شبکه متصل می شوند. به عبارت دیگر یعنی تمامی کابل هایی که به سوکت ها متصل هستند را در یک نقطه که مرکز قرار گیری رک می باشد. جمع آوری کرده و آنها را وارد پچ پنل می کنند سپس شماره گذاری کرده تا در صورت نیاز هر سوکتی را که میخواهند با یک کابل شبکه به سوئیچ متصل کنند.

پچ پنل (همان طور که از نامش پیداست) یک پنل است. که از آن برای پچ کردن (متصل کردن) است.فاده می شود. معمولا در هنگام کابل کشی بخش های مختلف ساختمان، همیشه تعدادی سوکت وجود دارد که در حال حاضر مورد است.فاده نیستند و کاربری با است.فاده از آن به شبکه متصل نیست. اما همیشه این امکان وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور کاربر یا کاربرانی از طریق این سوکت ها وارد مدار شبکه شوند.



( implementation consultation ) `s other