implementation consultation patch panel In Payetakht Industrial City

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در پچ پنل های ماژولار می توان چندین نوع پورت مثلاً UTP، STP و FTP و Cat , Cate , Cat , Cat و حتی انواع پورت فیبر نوری مالتی مود و سینگل مود را در کنار هم قرار داد. اگر پورتی به هر عنوان دچار مشکل شود فقط همان کیستون تعویض می شود و نیاز به تعویض کامل پچ پنل نیست. این پچ پنل ها در انواع ، ، ، ، و &#; ساخته می شوند.

ماژولار بودن یکی از مهمترین ویژگی های پچ پنلها می باشد و این قابلیت را فراهم می کند تا از کیستون های مختلف در پچ پنل است.فاده شود تا در صورتی که یکی از کیستون ها خراب شود نیازی به تعویض کل پچپنل نباشد و تنها کیستون خراب را تعویض کنید. در پچ پنلهای غیر ماژولار در صورت آسیب دیدن یکی از کیستون ها و نیاز شما به آن پورت مجبور به تعویض کل پچپنل می باشید.

پچ پنل یک جزء غیرفعال است. که سوئیچ را تکمیل می کند. این پنل برای گروه بندی چندین پورت شبکه در یک مکان واحد طراحی شده است. که به سازماندهی سیم کشی کمک می کند. در یک شبکه محلی (LAN) نیاز به سوئیچ است.، خواه از پچ پنل است.فاده شود یا خیر. در هر شبکه ای که تعداد سیستم ها بیشتر از عدد باشد لازم است. که یک سوئیچ حداقل به کار رود اما ممکن است. در شبکه ای با دارای یا چندیدن یوزر یک پچ پنل هم است.فاده نشود.



( implementation consultation ) `s other