implementation consultation patch panel In Tehran

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



امروزه حرف اول را در دنیای دیجیتال و تکنولوژی، شبکه‌های بی سیم و است.فاده از آن‌ها می‌زند. اما باز هم برای دستیابی به سرعت بیشتر نیاز به شبکه سیمی احساس می شود. برای راه‌اندازی این شبکه‌های سیمی، اولین موردی که نیاز است.، پچ پنل می‌باشد. در واقع این ابزار موثر و انعطاف‌پذیر شبکه، وظیفه مرتب‌سازی مرکز داده یا اتاق سرور را دارد. در پاسخ به سوال پچ پنل چیست باید گفت این ابزار یکی از قدیمی‌ترین ابزار شبکه به حساب می‌آید و در حال حاضر نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است..

استفاده از پچ پنل‌های POE برای تلفن‌های IP، دوربین‌ مداربسته امنیتی، انتقال صوت بر بستر اینترنت و سیستم‌های هشداردهنده کاربرد دارد و با این فناوری، دیگر نیازی نیست تا برای تامین برق DV (مستقیم) تجهیزات و دستگاه‌ها از آداپتور و منبع تغذیه جداگانه نبوده و توسط دو زوج از چهار زوج کابل شبکه (پین‌های - و -) به راحتی می‌توان برق مستقیم مورد نیاز دستگاه‌ها را در اختیارشان قرار داد.

مهمترین و شاید اصلی دلیل است.فاده از این تجهیزات، نظم بخشیدن به شبکه یک مجموعه است.. زمانی که به یک مشکل فیزیکی در سازمان مواجه شوید، پیدا کردن و عیب یابی از روی شبکه ای که پچ پنل ندارد بسیار سخت است.. اما با وجود این دستگاه به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که کدام کابل ایراد دارد.



( implementation consultation ) `s other