implementation consultation patch panel In Varamin

patch panel-1
patch panel-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پچ پنل (همان طور که از نامش پیداست) یک پنل است. که از آن برای پچ کردن (متصل کردن) است.فاده می شود. معمولا در هنگام کابل کشی بخش های مختلف ساختمان، همیشه تعدادی سوکت وجود دارد که در حال حاضر مورد است.فاده نیستند و کاربری با است.فاده از آن به شبکه متصل نیست. اما همیشه این امکان وجود دارد که در آینده ای نه چندان دور کاربر یا کاربرانی از طریق این سوکت ها وارد مدار شبکه شوند.

استفاده از پچ پنل‌های POE برای تلفن‌های IP، دوربین‌ مداربسته امنیتی، انتقال صوت بر بستر اینترنت و سیستم‌های هشداردهنده کاربرد دارد و با این فناوری، دیگر نیازی نیست تا برای تامین برق DV (مستقیم) تجهیزات و دستگاه‌ها از آداپتور و منبع تغذیه جداگانه نبوده و توسط دو زوج از چهار زوج کابل شبکه (پین‌های - و -) به راحتی می‌توان برق مستقیم مورد نیاز دستگاه‌ها را در اختیارشان قرار داد.

پچ پنل مانند یک تابلوی ایستا (تنها وظیفه آن، کمک کردن به انتقال آسان داده‌ها است.) عمل می‌کند که اتصال دستگاه‌های مختلف به سرورهای مرکزی را آسان‌تر می‌کند. اگر از این سخت افزار است.فاده نکنیم، باید کابل اترنت (LAN) را مستقیما از دستگاه، به سرور اصلی وصل کنیم. (این کار هم هزینه زیادی دارد و هم باعث شلختگی زیاد شبکه می‌شود.)



( implementation consultation ) `s other