Sale rectifier In Chahrdangeh Industrial City

rectifier-1
rectifier-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در این مدل تمام موج ورودی به ‌صورت کامل در خروجی با یک پلاریته (مثبت یا منفی) ظاهر می‌شود. با توجه به مورد یاد شده قطعا میانگین خروجی در این حالت بیشتر از حالت نیم موج می‌باشد. برای داشتن این رکتیفایر می‌توانیم از دو عدد دیود و یک ترانسفورماتور سر وسط و یا چهار دیود که به شکلی خاص به هم متصل شده‌اند، است.فاده نماییم.

گاهی اوقات امکان است.فاده از مبدل‌های AC به AC فراهم نمی‌باشد، به همین دلیل در ابتدا برق AC را با رکتیفایر به DC تبدیل کرده و سپس با است.فاده از اینورتر آن را مجددا به برق AC با فرکانس مدنظر تبدیل می‌کنیم (تمرکز در این تبدیل بروی فرکانس می‌باشد نه سطح ولتاژ آن)، گرم‌کن‌های القایی جز آن دسته از مواردی می‌باشند که نیازمند برق AC با فرکانس کاری بالا بوده و به همین دلیل از سیستمی که ذکر شد در ساختار آن است.فاده می‌شود.

با ظهور نیمه‌هادی‌ها است.فاده از رکتیفایرهای تیوب خلأ (Vacuum Tube) عملا منسوخ شد هرچند تا سال‌های بعد برخی از افراد همچنان از این تیوب‌ها در تجهیزات صدا است.فاده می‌کردند. بزرگ‌ترین مزیت این نیمه‌هادی‌ها؛ امکان کارکرد تحت جریان‌های بسیار کم و بسیار بالا می‌بود به همین دلیل انواع متفاوتی از دیودهای یکسوساز با نام‌های؛ junction diodes و Schottky diode (دیود شاتکی) به وجود آمدند.



( Sale ) `s other