Sale rectifier In East of Tehran

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



رکتیفایر پالس درواقع از اتصال سری دو رکتیفایر پالس به وجود می‌آید که در آن هر لگ (Leg) دو رکتیفایر ( پالس) داشته که از یک فاز است.فاده می‌کنند و بین این دو رکتیفایر درجه اختلاف فاز وجود دارد. همین اختلاف فاز درجه سبب حذف هارمونیک‌ها در رکتیفایر پالس (نصب شده بروی هر لِگ رکتیفایر پالس) می‌شود که در نهایت تاثیر مثبتی در عملکرد رکتیفایر پالس ما خواهد داشت.

شاید باورش سخت باشد ولی یکی از کاربردهای دیگر رکتیفایر است.فاده در مبدل‌های DC – DC می‌باشد، به این شکل که ابتدا ولتاژ DC به ولتاژ AC توسط یک اینورتر تبدیل شده و سپس سطح ولتاژ طبق نیاز ما توسط یک ترانسفورماتور تنظیم می‌شود، درنهایت خروجی ترانسفورماتور مجددا به ولتاژ DC تبدیل می‌گردد. این فرآیند زمانی که هزینه تهیه یک مبدل توان بالای DC به DC منطقی نباشد انجام می‌پذیرد.

در این رکتیفایر صرفا قسمت مثبت و یا منفی موج AC و در حالی که بخش مقابل آن مسدود شده است. اجازه عبور می‌یابد. ازآنجایی‌که صرفا نصف موج اولیه به خروجی انتقال داده می‌شود بنابراین میانگین ولتاژ خروجی پایین می‌باشد. به این دلیل که در این یکسوساز تنها از یک دیود است.فاده می‌شود بنابراین جریان به شکل پالسی و ریپلی خواهد بود که قطعا سبب تولید هارمونیک و افت کیفیت توان می‌شود.



( Sale ) `s other