Sale rectifier In Payetakht Industrial City

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مدارات رکتیفایر می‌تواند به‌صورت تک‌فاز و یا چند فاز باشند. عمدتا اکثر کاربردهای توان پایین به‌صورت تک‌فاز بوده و در مقابل آن توان بالاها مانند؛ HVDC، به‌صورت سه‌فاز می‌باشد. این دو دسته عمده خود به چندین زیر شاخه تقسیم می شوند.

به ‌صورت کلی بزرگ ‌ترین مشکل جریان متناوب (Alternating Current) عدم امکان ذخیره ‌سازی آن می‌باشد، به همین دلیل در جهت تبدیل برق AC به DC، رکتیفایر در اکثر دستگاه‌ های قابل‌حمل مانند؛ خودروهای الکتریکی، لپ‌تاپ‌ها، موبایل‌ها، PDAها و سایر موارد مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

وظیفه اصلی رکتیفایر تبدیل ولتاژ AC به DC می‌باشد. رکتیفایر یا یکسوساز، یک المان الکتریکی غیرفعال (Passive) بوده که جریان‌های متناوب AC را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌کند. اگر بخواهیم رکیتفایر را به زبان ساده‌تری توضیح دهیم، باید گفت این وسیله قطعه‌ای است. که اجازه می‌دهد جریان فقط از یک جهت عبور کند، رکتیفایر دقیقا شبیه یک شیر یک ‌طرفه عمل می‌کند، شیر یک‌ طرفه فقط اجازه می‌دهد آب در یک جهت عبور کرده و اجازه عبور جریان آب را در سایر جهت‌ها نمی‌دهد. دیود را می‌توان یکی از معروف‌ ترین انواع رکتیفایر دانست که در حال حاضر می‌شناسیم.



( Sale ) `s other