Sale rectifier In lalezar market

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



البته این مدل از رکتیفایر آن‌چنان هم جدید نیست! پیش از اینکه عناصر حالت جامد (Solid State) مورد است.فاده قرار بگیرند است.فاده از ترانسفورماتور سر وسط در سایر روش‌های یکسوسازی امری بسیار عادی بود بااین‌حال به‌مرورزمان و پس از ظهور دیودها و تریستورها، است.فاده از این ترانس‌ها کمتر شده و به‌صورت کلی جای خود را به مدارات پلی (Bridge Circuit) دادند.

نسبت تبدیل و یا بازده رکتیفایر را با η نشان می‌دهند و به‌صورت کلی بیانگر نسبت ولتاژ DC خروجی به ولتاژ ورودی AC می‌باشد. حتی اگر تصور کنیم رکتیفایر ما کاملا ایده‌آل می‌باشد این عدد % نخواهد بود چرا که در هر شرایطی مقداری از خروجی با اینکه به‌صورت کلی DC نامیده می‌شود ولی ماهیتی AC (ریپل‌ها) به همراه دارد. عموما برای رفع این مشکل از مداری ثانویه جهت صاف‌تر کردن DC خروجی و حذف بخش‌های AC آن است.فاده می‌کنند.

این دسته عمدتا برای کاربردهای صنعتی و توان بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرد و در آن همانند تک‌فاز، رکتیفایر سه‌فاز نیم موج، تمام موج با ترانس سر وسط و تمام موج با پل مداری وجود دارد. از آنجایی‌که توان نامی در این دسته بالا می‌باشد به همین دلیل عمدتا به‌جای دیودهای معمولی از تریستور توان بالا که پیش‌تر در مورد آن بحث شد است.فاده می‌شود.



( Sale ) `s other