implementation consultation rectifier In lalezar market

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



وظیفه اصلی رکتیفایر تبدیل ولتاژ AC به DC می‌باشد. رکتیفایر یا یکسوساز، یک المان الکتریکی غیرفعال (Passive) بوده که جریان‌های متناوب AC را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌کند. اگر بخواهیم رکیتفایر را به زبان ساده‌تری توضیح دهیم، باید گفت این وسیله قطعه‌ای است. که اجازه می‌دهد جریان فقط از یک جهت عبور کند، رکتیفایر دقیقا شبیه یک شیر یک ‌طرفه عمل می‌کند، شیر یک‌ طرفه فقط اجازه می‌دهد آب در یک جهت عبور کرده و اجازه عبور جریان آب را در سایر جهت‌ها نمی‌دهد. دیود را می‌توان یکی از معروف‌ ترین انواع رکتیفایر دانست که در حال حاضر می‌شناسیم.

در رکتیفایرهای نیم و تمام موج که در آنها از ترانسفورماتور سر وسط است.فاده شده است. این افت ولتاژ معمولا به‌ازای هر دیود یک پیک تا پیک ولتاژ می‌باشد. در رکتیفایر‌های پلی (Bridge) این مقدار دو برابر می‌باشد که می‌تواند سبب محدودیت در است.فاده برای کاربردهای توان پایین گردد چرا که در این کاربردهای عمدتا ولتاژ متناوب ورودی عددی بسیار پایین است. و چه‌بسا قرار است. مقداری هم از آن از دست برود!

UPSها وظیفه تامین برق را در شرایط اضطراری به عهده‌ دارند، باتری‌های لیتیومی یکی از مهم‌ترین المان‌های به‌کاررفته در این ادوات می‌باشند، برای شارژ این باتری‌ها نیازمند برق DC (جریان مستقیم) می‌باشیم که به‌راحتی می‌توانیم با است.فاده از رکتیفایر، برق AC خانگی را جهت شارژ آنها به DC تبدیل نماییم.



( implementation consultation ) `s other