Sale rectifier In qarchak Industrial City

rectifier-1
rectifier-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



نسبت تبدیل و یا بازده رکتیفایر را با η نشان می‌دهند و به‌صورت کلی بیانگر نسبت ولتاژ DC خروجی به ولتاژ ورودی AC می‌باشد. حتی اگر تصور کنیم رکتیفایر ما کاملا ایده‌آل می‌باشد این عدد % نخواهد بود چرا که در هر شرایطی مقداری از خروجی با اینکه به‌صورت کلی DC نامیده می‌شود ولی ماهیتی AC (ریپل‌ها) به همراه دارد. عموما برای رفع این مشکل از مداری ثانویه جهت صاف‌تر کردن DC خروجی و حذف بخش‌های AC آن است.فاده می‌کنند.

در بخش بعدی به سراغ انواع رکتیفایر و بررسی مدل‌های تک‌فاز و سه‌فاز آن (به همراه معادلات بنیادی) که هر کدام برای خود مدل &#;نیم موج&#; و &#;تمام موج&#; دارند خواهیم رفت و پس از آن نگاهی داشته باشیم به رکتیفایر پالس که به بهترین رکتیفایر از دید THD معروف است..

رکتیفایر‌ها علاوه بر تبدیل AC به DC در مواردی مانند دمولاسیون امواج رادیویی در انواع گیرنده‌های رادیویی، خطوط انتقال برق HVDC، جوشکاری و مدارات تغذیه سوئیچینگ مورد است.فاده قرار می‌گیرند. ازآنجایی‌که عناصر مورد است.فاده در یکسوسازها همگی در دسته الکترونیک قدرت جای می‌گیرند پس جای تعجبی هم نیست که شاهد هارمونیک جریان در سمت منبع AC و هارمونیک ولتاژ در سمت منبع DC باشیم.



( Sale ) `s other