implementation consultation relay In Chahrdangeh Industrial City

relay-1
relay-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



عموما خرید رله مغناطیسی برای است.فاده از کاربردهای خاص آن است. که از مدار در مقابل اتصال کوتاه محافظت می کند. همان طور که می دانید فیوز نیز به همین منظور به کار می رود اما تفاوت این دو قطعه این است. که فیوز در این مواقع می سوزد ولی رله مدار جریان را قطع می ‌کند. بعد از اینکه مشکل موجود بر طرف شود، می توانیم قطع کننده مدار را به حالت اول در آوردیم و دوباره از آن است.فاده کنیم. در هنگام خرید رله مغناطیسی باید به کیفیت قطعه نیز توجه داشته باشیم.

رله حرارتی دارای دو قسمت فرمان و قدرت می باشد. سه کنتاکت بسته (N.C) در قسمت قدرت و یک تیغه‌ باز و یک تیغه‌ بسته در قسمت فرمان وجود دارد. این تیغه باز به آلارم وصل شده و تیغه‌ بسته در مسیر جریان مدار فرمان است.فاده می شود. این نوع رله در رنج های مختلفی تولید می شود.

قابل تنظیم جریان توسط دسته AMPERS، عدم وابستگی دمای محیط، دارای تایمر تاخیر در وصل با زمان ثابت، قابلیت تنظیم تاخیر در قطع توسط دسته DELAY، دو حرکت عملکرد قفل شونده و اتوماتیک، نمایش دهنده حالت خطا قبل از قطع خروجی، دارای نمایشگر وصل خروجی، نمایشگر حالت خطا FAULT از مشخصه های این نوع رله است..



( implementation consultation ) `s other